
Gwarancja i serwis
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję. Okres gwarancji podany jest w opisie produktów.
Szczegółowo warunki gwarancji oraz świadczenia usług serwisowych można przeczytać (tutaj)
Urządzenia elektroniczne wysyłane są do klienta wraz z karta gwarancyjną, która wraz z dowodem zakupu uprawnia do skorzystania z usług serwisu gwarancyjnego. Pozostały sprzęt jest objęty serwisem gwarancyjnym na podstawie dowodu zakupu (paragon lub faktura).
W przypadku awarii sprzęt należy odesłać do Sprzedawcy na adres:
eMARKETERKA Maria Sabina, 02-127 Warszawa, ul. Bohdanowicza 2/68
Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją producenta, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (faktura) oraz karty gwarancyjnej do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.