często zadawane pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

 


 

Jak sprawdzić dostępność produktów? 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: kontakt@fizjoterapia.sklep.pl lub telefonicznie: +48 603 205 191

  • na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!

  • średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy

  • duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień

  • tylko przedpłata 100% - sprzęt sprowadzany jest od producenta po zamówieniu w sklepie i dokonaniu 100% przedpłaty - przelew na konto, płatność elektroniczna oraz raty PayU.
  • dostępny na zamówienie – sprzęt sprowadzany jest od producenta po zamówieniu w sklepie, możliwe formy płatności: przelew na konto (przed wysyłką sprzętu), płatność elektroniczna, raty PayU oraz pobranie (płatność przy odbiorze przesyłki)

  • spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce

  • wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 
 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp. 

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres e-mail informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres e-mail na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień 


 

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,

  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna),

  • paczkomaty24.

» szczegółowy opis form dostawy 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych. 

» szczegółowy cennik dostaw 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • płatność elektroniczna (w systemie PayU)
  • płatność kartami płatniczymi (w systemie PayU)
  • przelew na konto bankowe przed wysyłką towaru,
  • płatność za pobraniem,
  • raty PayU.

» szczegółowy opis form płatności 


 

Co to są kupony rabatowe? 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu. 

 



 

Jakie są korzyści z rejestracji w sklepie? 

Rejestracja w sklepie niesie z sobą pewne korzyści. Dla stałych klientów przygotowaliśmy specjalne rabaty oraz system lojalnościowy:

  • każdy nowo zarejestrowany klient otrzymuje 5% rabatu na pierwsze zakupy w sklepie*,
  • za każde zakupy klienci gromadzą na koncie punkty, które mogą wymieniać na nagrody,
  • stali klienci będą mogli korzystać ze specjalnych akcji promocyjnych organizowanych przez Sklep.

 

* rabat nie przysługuje na produkty aktualnie objęte promocją

 
 

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT? 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty. 

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej za pośrednictwem e-mail: kontakt@fizjoterapia.sklep.pl lub telefonicznie: +48 603 205 191

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej za pośrednictwem e-mail: kontakt@fizjoterapia.sklep.pl lub telefonicznie: +48 603 205 191

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka. 

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami za pośrednictwem e-mail: kontakt@fizjoterapia.sklep.pl lub telefonicznie: +48 603 205 191

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenckich z dnia 30 maja 2014, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl